Daniel Gheba ne aduce ultimele noutati in privinta lucrarilor de infastructura din Dolj..

0
107

Deputatul USRPlus, Daniel Gheba, a fost ieri impreuna cu Cosmin Poteraș senator de Dolj USRPLUS și Marian Lazăr deputat de Vâlcea USRPLUS la Direcția Regională de Drumuri și Poduri Craiova.
Daniel Gheba a cerut sa afle in ce stadiu se afla lucarile de infastructura: Centura de Sud a Craovei cat si despre activitate Directiei Regionale de Drumuri și Poduri Craiova.

„Vizita mea la Direcția Regională de Drumuri și Poduri Craiova s-a produs ca urmare a solicitărilor pe care le-am primit din partea cetățenilor nemulțumiți și nelămuriți de aspectele infrastructurii de transport rutier aflate în subordinea DRDP Craiova.

Am stat de vorbă cu doamna Constața Pistol, director interimar la Direcția Regională de Drumuri și Poduri Craiova. În cadrul acestei întâlniri au participat și colegii mei: Cosmin Poteraș senator de Dolj USRPLUS și Marian Lazăr deputat de Vâlcea USRPLUS.
Am intrebat următoarele:

Î: În ce stadiu se află Centura de Sud a Craiovei?
R: Se preconizează finalizarea licitației spre finalul anului în curs.
Concluzie: Am insistat cu această întrebare pentru că licitația Centurii de Sud a Craiovei a fost anulată în anul 2020 de către DRDP Craiova, deși se afla la un pas de adjudecare, s-a invocat “insuficienta experiență” a firmei ofertante Rizzani de Eccher SPA.
Societate înființată în Italia în anul 1831 cu experiență în construcții de drumuri pe mai multe continente.

Î: Care este stadiul de recepție pentru DN 56 Giubega-Calafat?
R: Momentan se execută lucrări de remediere, urmând ca ulterior să se demareze procedura de recepție a lucrărilor.
Concluzie: Am vizitat șantierul și am constatat că sunt probleme cu scurgerile de apă și anume șanțurile laterale, care nu erau executate în totalitate. Când vorbim despre lucrări de “remediere”, în termeni tehnici ne referim la ceva executat greșit și apoi remediat. În momentul de față abia acum se încearcă construcția acestora.

Î: DRDP este pregătit pentru întreținerea curentă vară?
R: DRDP se va ocupa de curățirea ierburilor și toaletarea copacilor și arbuștilor de pe marginea carosabilului. Am fost și asigurați că în această vară se vor executa șlamuri (emulsie și criblură peste care se trece cu cilindrul compactor).
Concluzie: Răspunsul a fost mai mult despre estetica rutieră precum tăierea ierburilor și voi reveni cu mai multe solicitări despre întreținerea curentă de vară.

Î: DRDP Craiova are în vedere construirea unei benzi de rezervă de stocare pentru camioanele de marfă?
R: Doamna director, Constanța Pistol, a menționat că va întreba la CNAIR, pentru că momentan drumul este predat constructorului spre reabilitare și mai mult ca sigur nu se poate interveni în perioada de garanție.
Concluzie: Am primit numeroase nemulțumiri din partea transportatorilor de marfă care reclamă frecventele blocaje și aglomerări pe DN 56 de la Vama Calafat până la DN 56A Cetate (un blocaj rutier de aproximativ 25 km). Voi reveni săptămâna viitoare după ce doamna director va obține răspunsul de la CNAIR.

Îi mulțumesc doamnei director Constanța Pistol, pentru timpul acordat și pentru îngăduința de a mai sta de vorbă și săptămâna viitoare.” a scris Daniel Gheba pe pagina de socializare..

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here