La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de anvergură națională în 26 de hipermarketuri din 16 orașe, în fiecare magazin fiind plasate, în medie, 70 de cărucioare „misterioase”. 

În acțiunea comercială cu câștig garantat pentru consumatori, clienții hipermarketurilor Auchan au avut astăzi, 5 aprilie, posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu -65% față de prețul de la raft, într-un mod inedit. Proiectul „Descoperă comoara din cărucior” presupune achiziția unui cărucior de cumpărături acoperit, fără a cunoaște conținutul.

Între 22 și 124 de astfel de cărucioare „misterioase” au fost plasate astăzi, începând cu ora 14:00, în multiple hipermarketuri Auchan. Fiecare cărucior a conținut între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, electrocasnice, menaj, auto, bricolaj, etc, conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție. 

Campania desfășurată azi a înregistrat noi recorduri, aspirând să devina un adevărat fenomen:

La momentul deschiderii cărucioarelor, într-o atmosferă extraordinară, clienții s-au declarat foarte încântați de „comorile” descoperite, câteva dintre primele reacții fiind: 

Această experiență unică de cumpărături, inventată de Auchan, are toate șansele să continue și în perioada următoare în diverse magazine Auchan. Toate detaliile cu privire la următoarea ediție vor fi comunicate în social media și pe site-ul retailerului, iar clienții MyCLUB Auchan vor fi informați suplimentar în mod direct prin newslettter și alte forme de comunicare.

Mai multe detalii despre proiect pot fi consultate în regulamentul campaniei, disponibil in magazinele participante și pe www.auchan.ro.

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *