Craiova Capitala Culturala – un vis frumos al presei din Craiova ! Cum au fost distribuite sumele …

1
57

Un dosar greu a ramas in sertarele DNA si probabil acolo va ramane pentru ca nimeni nu doreste ca aceasta situatie sa urmeze calea firescului in acest oras .

Craiova Capitala Culturala 2021 a fost cel mai frumos vis al presei „libere” din Craiova si nu doar de aici .. Sume fabuloase la acele vremuri au fost alocate de catre administratia locala fara sa existe un criteriu in acest sens..

Probabil ca singura culoare dupa care au fost dispuse aceste sume este culoarea rosie a presei din Craiova care pare sa treaca catre culoarea galbena avand in vedere ca PSD incepe usor sa scada in preferintele craiovenilor ..

Dar sa revenim la sumele alocate de catre PRIMARIA CRAIOVA prin ASOCIATIA care acum pare de negasit . Cotidianul Gazeta de Sud a reusit dupa foarte multe cereri sa aiba acces la sumele primite de PRESA din Craiova ..

„Diferente uriase apar si la alte capitole. De exemplu, asociatia din Craiova a cheltuit nu mai putin de 243.705 euro pentru publicitate in mass-media, majoritatea din Craiova, fara sa aiba studii de oportunitate sau de impact care sa justifice alocarea banilor. Cele mai mari sume au fost directionate catre institutii media laudative de-a lungul timpului la adresa primariei si a primarului Olguta Vasilescu, precum TV Oltenia, 3TV Oltenia sau Gtv. Din pluton se detaseaza TV Oltenia – 170.000 de lei, Fond Media – 120.000 de lei, Practic Media – 80.900 de lei, Raioga SRL – 70.000 de lei, Ciochiu Media – 60.580 de lei, OscarMega Media – 57.000 de lei. Interesanta este prezenta pe lista a Antenei 3 – 62.000 de lei, televiziune la ale carei emisiuni primarul Olguta Vasilescu este o prezenta constanta. De asemenea, Agentia Nationala de Presa a primit si ea 42.000 de lei pentru monitorizare.

Citeste si ...  Bulzesti Hillclimb, la cea de-a 2-a editie

Alte institutii de presa catre care s-au alocat sume cuprinse intre 15.000 si 55.000 de lei sunt Forum Net – 15.000 de lei, Indiscret Media – 40.000 de lei, Protect NPG – 40.000 de lei, Ed Press Com – 55.500 de lei, Media Sud Europa (Gazeta de Sud) – 34.500 de lei, SRR Craiova – 21.000 de lei. Cei mai putini bani au fost alocati pentru reclama pe Facebook – 1.764 de lei. Bucuresti si Cluj-Napoca nu au aruncat cu bani pe cumpararea de publicitate nici in presa locala, nici in cea nationala, deoarece au constientizat ca expertii juriului vor analiza cat de solida este strategia culturala si cat de bine intocmit este dosarul si nu se vor uita la televiziunile din Romania, mai ales la cele locale.” se mentioneaza in Gazeta de Sud.

O parte din acesti oameni de presa lucreaza acum pentru administratia locala si chiar PREFECTURA judetului Dolj dar revenim in zilele urmatoare cu toate numele …

Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here