McDonald’s a investit 260.000 de euro în digitalizarea restaurantului de pe Calea București

0
53

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, a investit 260.000 de euro în digitalizarea restaurantului din Craiova, de pe Calea București. Clienții se pot bucura acum de noi facilități care le vor permite comandarea produselor preferate mai simplu și mai rapid.

 

Noutatea restaurantului constă în cele opt kioskuri de comandă la care clienții își pot alege produsele preferate din meniu, le pot personaliza, pot scana ofertele din aplicația de mobil și la care pot opta pentru plata contactless, cu cardul bancar, sau cash, la casa de marcat. Fiecare produs este pregătit după ce clientul face comanda la kiosk, iar aceasta este înregistrată în sistem. Comanda confirmată ajunge apoi pe ecranele din bucătărie și este pregătită pe loc, conform standardelor McDonald’s. 

 

„Continuăm să răspundem dorințelor și nevoilor clienților noștri cu noi facilități care îmbunătățesc experiența în restaurantele noastre, de aceea investiția în digitalizare rămâne una dintre principalele direcții de dezvoltare pentru noi. Ne bucurăm să redeschidem restaurantul de pe Calea București și să întâmpinăm clienții cu produse proaspăt pregătite la McDrive, dar și în confortul casei, prin serviciul McDelivery”, a declarat Paul Drăgan, Director General Premier Restaurants România. „De asemenea, încurajăm clienții să își descarce gratuit aplicația noastră de mobil și să se alăture celor 1.5 milioane de utilizatori din țară care beneficiază de oferte speciale la produsele lor preferate.”

 

La fel ca restaurantul McDonald’s din centrul comercial Electroputere, și restaurantul din Calea București este dotat cu mai multe ecrane digitale pentru afișarea meniului și a informațiilor despre produse. În plus, restaurantul dispune de o zonă dedicată ridicării comenzilor primite prin McDelivery. 

 

Restaurantul respectă toate măsurile de siguranță necesare în această perioadă conform angajamentului Siguranță+. Angajații poartă în permanență mănuși și măști de unică folosință pe care le schimbă cu regularitate, dezinfectează în permanență toate suprafețele din restaurant și întâmpină clienții cu soluții de dezinfectare pentru mâni. În plus, clienții sunt încurajați să aleagă plata contactless cu cardul bancar, dar și să respecte indicațiile de distanțare fizică.

Până la finalul anului, McDonald’s va implementa sistemul digital în 52 din cele 86 de restaurante din România. 

Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here