Scoala Gimnaziala Giubega – Erasmus + : Acknowledge, Care, Emphatize, Promoting Tolerance

0
231

Scoala Gimnaziala Giubega, ca participanta la proiectul Erasmus+, derulat sub numele Acknowledge, Care, Emphatize — Promoting Tolerance, este gazda evenimentelor din proiect, in perioada 28 Mai — 3 Iunie 2022. in acest proiect Erasmust+ sunt parteneri echipe de elevi si profesori din:

* Germania – 8 persoane – Eichendorff-Gymnasium Ettlingen, Goethestr. 2-10, 76275 Ettlingen

* Bulgaria – 9 persoane – Vocational High School of Tourism ” Dr Vassil Beron”, Tsanko Tserkovski Str, Veliko Tarnovo

* Polonia – 8 persoane – Zespét Szkol im. Orla Biatego w Korytach, Koryta

* Romania – 9 persoane — Scoala Gimnaziala Giubega

* Turcia – 18 persoane – Izmir Ataturk Lisesi

Proiectul are ca scop dezvoltarea spiritului civic, a stimei de sine a elevilor, constientizarea si asimilarea termenilor “toleranta” si “intelegere multilaterala”, dar nivel personal cat si la nivel european.

In cadrul programului, in fiecare mobilitate derulata, activitatile au avut la baz noul sistem de predare si abordare, denumit Five Factor Model FFM. Acesti factori sunt:

Openness, Conscientiousness, Extraversion, Agreeableness, Neuroticism.

Openness presupune utilizarea artei ca instrument pentru cresterea motivatiei elevilor si fi ajuta sa isi exprime mai usor emotiile si trairie cu ajutorul artelor.

Conscientiousness se refera la conexiunea permanenta care trebuie sa existe intre elevi si stabilirea unor valori sociale de baza, la disciplina, studiu individual si inclinarea spre cercetare si datorii civice.

Extraversion are ca scop dezvoltarea comunicarii si sociabilitatii dintre indivizi, scoate in evidenta asertivitatea prin activitati de team-building, prin activitati sportive, competitii sau jocuri de masa.

Agreeableness apare atunci cand studentii/elevii isi dezvolta abilitatile de cooperare prin intermediul activitatilor din echipe mixte internationale. Au scop creeare de produse finite de echipa, precum cardurile, cartile de joc, puzzle, semne de carte etc.

Neuroticism. Activitatile precum teatrul, jocul de rol, elevii pot descoperi emotiile negative precum: teama, anxietatea, vulnerabilitatea, depresia si cd aceste emotii pot fi depasite prin activitati culturale, ei devenind mai constienti si deduc emotiile ouse precum: empatia, toleranta, cetatenia activa.

Va atasam programul activitatilor din cadrul proiectului care se vor derula in Dolj si la Cheile Gradistei Fundata Resort, Castelul Bran, Castelul Peles.

Programme Erasmus Five Factor by Jurnalde Craiova on Scribd

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here